Власник Об'єкта - фізична або юридична особа, якій належить право володіння, користування і розпорядження Об'єктом, зареєстроване в установленому законом порядку; Користувач Об'єкта - особа, яка користується житловим (квартирою) або нежитловим (підсобним) приміщенням (коморою) в цьому житловому будинку на підставі укладеного договору оренди на даний Об'єкт чи на іншій підставі, передбаченій законодавством України.
Об'єкт - житлове (квартира) / нежитлове (підсобне) приміщення (комора), що перебуває у власності або в користуванні власника / користувача на законних підставах;
Управляюча компанія — балансоутримувач житлового будинку, компанія, яка здійснює управління та технічну експлуатацію житлового будинку - ТОВ «Bona Vita» ;
Адміністратор — посадова особа ТОВ «Bona Vita», уповноважена представляти управляючу компанію, яка експлуатує житловий будинок, та яка діє відповідно до затвердженої посадової інструкції і відповідає за управління та технічну експлуатацію житлового будинку;
Житловий комплекс - єдиний комплекс нерухомого майна, що утворений земельною ділянкою в установлених межах, розташованим на ній жилим багатоквартирним будинком або його частиною разом із спорудами та інженерними мережами, які утворюють цілісний майновий комплекс.
Спільне майно — приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування мешканців будинку (сходові клітини, вестибюлі, перехідні шлюзи, позаквартирні коридори, колясочні, комори, горища, підвали, шахти й машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші технічні приміщення);
Прибудинкова територія – територія навколо житлового будинку відповідно до правовстановлюючих документів на земельну ділянку.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ:
1.1.Користування Об'єктом здійснюється з урахуванням дотримання прав і законних інтересів Власників (користувачів), сусідів, третіх осіб, вимог пожежної безпеки, санітарно-гігієнічних, екологічних та інших вимог законодавства.
1.2. Утримання домашніх тварин у житловому комплексі допускається за умови дотримання законодавчих вимог, санітарних норм, забезпечення безпеки мешканців житлового комплексу.
1.3. Власник (Користувач) зобов'язаний забезпечувати збереження Об'єкта, дбайливо ставитися до займаного Об'єкту, санітарно-технічного та іншого обладнання, дотримуватися правил добросусідства.
1.4. Забороняється складувати та зберігати на сходових майданчиках і у холах будь-які речі, меблі, сміття чи будь-яким іншим чином захаращувати приміщення загального користування.
1.5. Будь-які перебудови та перепланування Об'єкту у житловому комплексі повинні проводитися відповідно до вимог житлового, містобудівного та іншого законодавства України, а також інших нормативно-правових актів України. Власник (Користувач), який самовільно допустив перебудову та / або перепланування, зобов'язаний привести такий Об'єкт до попереднього стану в строк і у порядку, встановлені законодавством.
1.6.Заборонене проведення робіт:
- - пов'язаних з шумом (перфоратори, відбійники, дрелі, молотки та ін.) до 08.00 і після 18.00 години, у тому числі, якщо при проведенні цих робіт не встановлена перерва з 13.00 до 15.00 (з метою забезпечення денного сну дітям);
- - із застосуванням обладнання та інструментів, що викликають перевищення нормативно припустимого рівня шуму і вібрацій;
- - без спеціальних заходів, що виключають протікання до суміжних приміщень, утворення тріщин і руйнувань стін і стель;
- - із захаращенням і забрудненням будівельними матеріалами та відходами евакуаційних шляхів чи інших місць загального користування..
1.7 Не допускається зміна функціонального призначення Об'єктів: житлових кімнат, кухонь та санвузлів (кухня або санвузол над житловою кімнатою або навпаки). Не допускається виконання робіт або вчинення інших дій, що призводять до псування житлового комплексу.
1.8 Заборонено встановлювати глухі грати на вікнах і приямках біля вікон підвалів, за винятком випадків, спеціально обумовлених у нормах і правилах, затверджених в установленому порядку.
1.9. Рівень шуму в житловому комплексі не повинен перевищувати величини, встановлені нормативами. Користування музичними інструментами, телевізорами, радіоприймачами, магнітофонами та іншими гучномовними пристроями допускається лише за умови зменшення гучності до ступеня, що не порушує спокою інших Власників (користувачів). З 22.00 до 8.00 години повинна дотримуватися тиша або припустимий рівень шуму відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного добробуту населення».
1.10. Управляюча компанія має право доступу до Об'єкта під наглядом Власника для проведення перевірки стану приладів обліку, їх наявності, а також під час проведення перевірки достовірності наданих Власниками (користувачами) відомостей про показання приладів обліку, і зобов'язана повідомляти Власників про такі перевірки не пізніше ніж за 3 (три) дні до початку проведення відповідної перевірки шляхом вивішування відповідних оголошень на інформаційних стендах та / або завчасно розміщувати інформацію на сайті.
1.11. Зовнішній вигляд фасаду житлового комплексу / споруди, колір балконних і віконних рам повинні відповідати встановленим у паспорті фасаду житлового комплексу відповідно до затвердженого авторського проекту.
1.12. Встановлення навісів, антен, наддашків / піддашків (будь-яких інших зовнішніх конструкцій), які спотворюють / порушують / змінюють зовнішній вигляд фасаду житлового комплексу / споруди, колір балконних і віконних рам, - заборонене. Відновлення спотвореного / порушеного / зміненого зовнішнього вигляду фасаду житлового комплексу / споруди, кольору балконних і віконних рам здійснюється за рахунок Власника (Користувача), з відома якого допущено таке спотворення / порушення / зміна.
1.13. Місця загального користування, а також інші об'єкти спільного майна в житловому комплексі використовуються для забезпечення Власників (користувачів) тими послугами й тільки у тих цілях, для яких вони призначені. Використання місць загального користування, а також інших об'єктів спільного майна в житловому комплексі в інших цілях - забороняється.
1.14. На території житлового будинку діє режим контролю доступу:
- - доступ Власників (користувачів) на територію житлового комплексу здійснюється з допомогою особистих карт доступу (ключів доступу);
- - доступ гостей Власників (користувачів) Об'єкта здійснюється з допомогою домофону, розташованого на вхідний хвіртці;
- - з метою загальної безпеки забороняється передавати особисті карти доступу третім особам;
- - в разі здачі Об'єкта в оренду / суборенду Власник (Користувач) зобов'язаний повідомити управляючу компанію про кількість осіб, які орендують Об'єкт, їх паспортні / контактні дані для отримання останніми карт доступу;
- - в разі здачі Об’єкта в оренду / суборенду Власник (Користувач) зобов'язаний в обов'язковому порядку повідомити осіб, які орендують Об'єкт, про необхідність ознайомлення з даними Правилами, отримавши письмове підтвердження такого ознайомлення;
- - в разі втрати особистої карти доступу (ключа доступу) - повідомити управляючу компанію для своєчасного блокування даного ключа.
1.15. З метою профілактики можливого проникнення на територію житлового будинку сторонніх осіб вхідні хвіртки, ворота, двері парадних слід тримати закритими.